De functionaliteiten van het Syndic Yourself-platform
Bewust van de complexiteit van de rol als vrijwillige syndicus, hebben we een platform ontworpen dat een toolkit bevat die afgestemd is op alle behoeften van uw mede-eigendom!
Provisie-aanvraag en betalingsherinnering
Vraag uw lastenprovisies op een eenvoudig wijze aan, of deze nu maandelijks, driemaandelijks of jaarlijks zijn, ze blijven in 2 clicks steeds toegankelijk voor u. U hoeft de verstrooide mede-eigenaren niet achterna te lopen, u kunt ze een automatische betalingsherinnering sturen.
Volledig boekjaar
Boekhouding wordt kinderspel! Het platform behandelt de berekening van uw boekjaar voor u. Syndic Yourself maakt voor elke mede-eigenaar een individueel rapport op, inclusief alle facturen en de staat van uitgaven. Bovendien hebt u snel een volledig overzicht van uw balans en uw inkomsten en uitgaven.
Automatische factuurverdeling
Alle facturen worden automatisch verdeeld tussen de mede-eigenaren; Iedereen weet precies hoeveel ze moeten betalen op basis van hun quota.
Overzicht van de bankrekeningen
Snelle en volledige toegang tot de stand van rekeningen van uw mede-eigendom, evenals alle vroegere en toekomstige facturen. Een beter georganiseerde mede-eigendom met meer transparantie!
Documentbeheer van de mede-eigendom
Alles op één plek! Vind alle officiële documenten van uw mede-eigendom in deze beveiligde sectie: Notulen van uw AV, uw basisakte, het reglement van mede-eigendom, boekhouding, enz.
Organisatie van de Algemene Vergaderingen
Van het vastleggen van de agenda tot het versturen van de notulen, inclusief het versturen van de bijeenroeping, alles is op ons platform geautomatiseerd. Het creëren en houden van uw Algemene Vergaderingen zijn vereenvoudigd en besparen u heel wat tijd.
En ook...
Vraag een gratis offerte !
- Een expert neemt overdag (tussen 9.00 en 18.00 uur) contact met u op
- Hij stelt u onze oplossing voor, op basis van uw behoeften
- Een aangepaste offerte volgt