#Algemene vergaderingen #Organisatie van een algemene vergadering met het platform

De informatie die u in dit stadium invoert, zal worden gebruikt om de uitnodiging te genereren die naar uw mede-eigenaars zal worden gestuurd.

✉️ Vul eerst de praktische informatie in: datum, tijdstip, wijze van vergadering (fysiek, hybride of virtueel).

Let op: als u een fysieke of hybride algemene vergadering organiseert, moet u een adres opgeven. Zonder dit kan u niet verder naar de volgende stap.

Als u een virtuele of hybride vergadering organiseert, zal een link worden toegevoegd aan de uitnodigingen. Zo kunnen uw mede-eigenaars deelnemen aan de virtuele vergadering.

✔️ Als u vervolgens naar beneden scrollt, vindt u de agenda. Om u te helpen, heeft Syndic Yourself alle punten die op iedere algemene vergadering vanuit juridisch oogpunt moeten worden besproken, reeds voorzien. Indien u een buitengewone algemene vergadering organiseert, schrapt u de punten die niet zullen worden besproken.

Merk op: de benoeming van een voorzitter en een secretaris is verplicht op elke algemene vergadering, ongeacht of deze gewoon of buitengewoon is.

➕ Om een punt aan de agenda toe te voegen, klikt u op Agendapunt toevoegen, rechts onderaan op uw scherm. U kunt het nieuwe punt dan een titel geven, een beschrijving, en aangeven of het een informatief punt is of dat er gestemd moet worden over dit punt.

U kunt ook bestanden toevoegen die met de uitnodiging zullen worden meegestuurd (zoals offertes voor werkzaamheden). Als het punt klaar is om op de agenda te worden geplaatst, vergeet dan niet om rechtsonder op Toevoegen te klikken zodat het aan de agenda wordt toegevoegd.

➡️ Wanneer uw agenda volledig is, gaat u naar de volgende stap door onderaan de pagina te klikken op Naar het verzendscherm.